Wrocławskie letnie migawki

Chciałam by na blogu pojawił się jakiś przerywnik wśród ostatniego ciągu przepisów. Ciężko jednak uporządkować swoje myśli, gdy w głowie wciąż kotłują się wątpliwości. Odnośnie wyboru uniwersytetu, miasta i przyszłego miejsca zamieszkania.
Aż ciężko uwierzyć, że stosunkowo dobre wyniki matury mogą aż tak utrudnić życie - nic (ani nikt) inny za mnie nie zadecyduje i sama muszę wybrać odpowiednią ścieżkę. Choć tak na prawdę już chyba podjęłam decyzję. Oficjalnie jednak stanie się to dopiero za półtora tygodnia, gdy pojadę zawieźć wszystkie dokumenty na uczelnię.
Sama zdecydowałam jednak, że moja decyzja wyklaruje się już za tydzień. Wtedy też wpłacę opłatę rekrutacyjną na jedno tylko konto bankowe i będę czekać na ogłoszenie wyników. Potem na decyzję o przyznaniu pokoju w akademiku (choć wciąż jeszcze mam mieszane odczucia odnoście tej opcji... jak ja będę tam gotować i prowadzić bloga?! i gdzie znajdę ukochaną ciszę i odrobinę chociaż prywatności?).


W międzyczasie wciąż staram się jednak przekonać, że wbrew wpojonym mi przekonaniom, podjęte teraz przeze mnie decyzje wcale nie są wieczne. I choć niewątpliwie ważne, to niekoniecznie stałe. Decydujące o moim życiu, choć niekoniecznie przez to, że będę przy nich trwać, a może właśnie dlatego, że poznam je osobiście i będę mogła je w pełni świadomie odrzucić.
Tak jak najprawdopodobniej odrzuciłam właśnie Wrocław jako moje przyszłe miasto studenckie. Mimo to, a może właśnie dzięki temu, prezentuję tutaj parę kadrów z krótkiej wycieczki na wrocławski UP i do poleconej tam lodziarni.






4 komentarze:

  1. Ale dzięki tym dobrym wynikom możesz mierzyć wysoko ;)
    Zawsze chciałam odwiedzić Wrocław!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mierzę 'nisko', bo wybrany przeze mnie kierunek nie jest zbytnio oblegany ;)

      Usuń
  2. Te wrocławkie krasnale zawsze wywołują u mnie uśmiech. :D
    A gdzie i na jaki kierunek się chcesz wybrać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj (a właściwie dzisiaj już) wysłałam przelew, więc oficjalnie: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka na SGGW

      Usuń