Czas na reklamę II

Od razu podczas publikacji pierwszego tekstu z cyklu o kreatywnych reklamach wspominałam, iż w schowku pozostawiłam sobie jeszcze parę linków do odmiennych kampanii. Część z nich chciałam umieścić w osobnym wpisie ze względu na inne medium przekazu, a resztę - niosący za sobą przekaz. W tym poście przedstawiam bowiem kampanie społeczne, poruszające mniej trywialne niż ostatnio problemy. Nie są to więc reklamy w pełnym tego słowa znaczeniu, gdyż brak w nich znaczącego elementu komercjalizacji, ale również pokazują ciekawe podejście do sposobu publicznego przekazu.






A na koniec jeszcze jedna kampania, stanowiąca zarazem reklamę jednej ze znanych marek kosmetycznych, ale według mnie równie wartościowa co i poprzednie grafiki.

2 komentarze:

  1. #LikeAGirl
    http://www.youtube.com/watch?v=XjJQBjWYDTs
    Świetny filmik, prawie się przy nim popłakałam oglądając go po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, widziałam to już kiedyś, ale zupełnie o tym zapomniałam! A zdecydowanie nadawałoby się, by to tutaj umieścić. Równie piękna i mocna co kampania Dove :)

      Usuń